tävlar hos Kenza

jag är med och tävlar om en ipod touch 3G på kenzas.se

Tävlingsrim:
En musik blogg är precis vad jag har,
så om du väljer mig Kenza är du sjukt underbar.
Denna tävlingen är perfekt nämnd för mig,
pumpa musik i min ipod kommer bli min nya grej,
allt från akon till gaga en galen lurig tjej.
så nu har jag tatt med allt som du vill.
Galen och ipod har jag nu fått till.
Creed till dig och din otroligt sköna blogg,
nej det var inte fjäsk utan nått jag tycker nonstop.
Du är så vacker och gullig och har humöret på topp
jag tror jag är klar nu så jag säger stopp! =)

Kommentarer
Postat av: - Savefors

Kikar in och önskar dej en trevlig söndag =)



Kram!

2010-05-09 @ 08:34:45
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback