INFO

Viktigt att ni läser sån här INFO ibland närjag lägger upp.. Och det kommer inte alls ofta!, har ju musik jämt o ständigt i varenda inlägg, så var snälla och läs när det väl kommer info. Jag menar ni orkar läsa alla vardags/mode/skönhets/whatever bloggar med 3 meters lång text! =)

imorgon kommer en riktigt skön låt! Om ni minns att jag från och med imorgon, varje vecka ska lägga upp en låt som blir ''starred'' märkt. Ni vet som i spotify? ;).. Ni får se imorgon iallafall!


veckans låt som får en starred stämpel för resten av veckan blir..
A _ _ _ ft. M _ _ _ _ _ _  J _ _ _ _ _ _  - H _ _ _  M _  H _ _ _

kan inte avslöja nu vilken låt det blir förrens imorrn, ville bara visa hur de kommer se ut framöver ;) Och btw behöver låten inte vara superny, kan vara vilken låt som helst. Kanske en såndär som man glömt bort helt och jag gräver upp den ur minnet ;)

Update: juste! varför de inte kommit upp många låtar idag är för att det finns inga. Det finns verkligen inga bra låtar och vill inte lägga upp skitmusik, det förstör bloggen!.. Så ha tålamod, kanske inte finns bra låtar exakt VARENDA dag, tyvärr. Men jag håller utkik hela tiden eftersomjag vart hemma hela denna vecka, så har jag kollat i princip hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback