svar på kommentar

KOM TILL MITT SPOTIFY KONTO, KLICKA HÄR


Ville ta och börja med att, vilket annat språk vill lilla fröken att jag ska ta? det är ju liksom engelska, ett världsspråk. Dessutom känner alla till amerikanska artister, right?

Och självklart finns det mer musik än bara HIP HOP. Jag varierar väldigt ofta känner jag själv, bland RnB, Hip Hop, PoP, acoustic, osv.. Kan erkänna att jag inte tagit in nån svensk rapp låt. Det är just för att jag själv inte gillar så många såna låtar och tror inte så många häller är förtjusta i sånna låtar, och på hemsidor jag söker och hittar låtar så finns inte en enda svensk låt eller vad du nu vill komma fram till för låt.

Dom låtar jag lägger är sånna låtar
jag vet att folk gillar och är oftast inte av okända artister.

Ge gärna kritik, men motivera lite mer och en finare attityd skulle uppskattas tack!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback