om musik & uppdatering

KOM TILL MITT SPOTIFY KONTO, KLICKA HÄR


okej låt mig säga så här.
Nej jag tror det aldrig kommer hända att jag kommer lägga rock eller svensk hip hop eller något liknande här. Kanske någon enstaka gång, annars kommer rnb/hiophop/pop och sådant liknande flyta in här. Varierande musik får ni väll hitta nånannastans, jag lägger in bra och sköna låtar enligt mig själv för det mesta! Så nu vet ni det och behöver inte kika in här om ni inte gillar den sorts musik, då var det klart!

och jag har inte uppdaterat för jag varrt på kryssning i 3 dagar. Lite svårt då va? och varför ska man uppdatera med dålig musik? jag uppdaterar när jag tycker att jag hittat en riktigt bra låt som förtjänar uppmärksamhet. Annars visst kommer det låtar 24 timmar hela tiden. Men varför lägga upp låtar folk inte uppskattar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback