Eminem feat Taylor Swift - stan

KOM TILL MITT SPOTIFY KONTO, KLICKA HÄR


vet inte men på nått weird sett har jag börjat dra mig till eminems låtar när han sjunger med tjejer (helst). DÅ är refrängerna grymma, så hela låten blir riktigt skön.

fanns bara 2 orginala på youtube, den ena var ljudet off på och den andre som är denna nedanför hade dålig kvalitè, resten var remixer så ni får nöja er med lite dålig kvalitè. Som sagt när dom kommer på spotify blir dom så mycket bättre pga. den fina kvalitèn, vilket jag älskar. Blir som örongodis ;)


känner ni igen denna gammla superbra låt från Eminem? i vilket fall är det samma han gjort nu i ny version med Taylor. Fast ändrat låten rätt mycket kan man lugnt säga att han gjort.

Eminem ft dido - stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback